Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч от кормилната рейка 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Предполагам трудно ще го намериш, в повечето случай се ползва и "резбоуплътнител" за да не се развие......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Първоначално публикувано от н.неделчев Покажи съобщение
      Какво ще и ремонтират?!Тя има нужда само от точната семерина!Та въпроса ми беше за размера на семерината и от къде може да се намери,защото в наше село няма!
      Виждам , че поста е стар, но въпроса е интересен.
      Семерингите за рейките са специални. Трябва да издържат на голямо налягане. Обикновените издържат до около 2-3 атм. максимум.
      Семеринги за рейки се продават в специализираните за семеринги и уплътнения магазини.
      Просто трябва да чукате по нета.
      Като уж временно решение аз си изработих "семеринга" сам.
      Просто втулка от бронз с един външен и два вътрешни оринг пръстени.
      Временно карам вече пета година на втора кола с тая рейка и то забележете с масло МХЛ. От две години не съм доливал масло в рейката.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Виждам , че поста е стар, но въпроса е интересен.
        Семерингите за рейките са специални. Трябва да издържат на голямо налягане. Обикновените издържат до около 2-3 атм. максимум.
        Семеринги за рейки се продават в специализираните за семеринги и уплътнения магазини.
        Просто трябва да чукате по нета.
        Като уж временно решение аз си изработих "семеринга" сам.
        Просто втулка от бронз с един външен и два вътрешни оринг пръстени.
        Временно карам вече пета година на втора кола с тая рейка и то забележете с масло МХЛ. От две години не съм доливал масло в рейката.
        Ми това, което си направил е супер решение. Аз също съм правил подобно нещо и често пъти това се оказва по-добро от "оригинално" уплътнение.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Да започна така....
          Имах проблем с рейката,който бе съпроводен с леко причукване при десен завой.,.
          След сваляне на зегерката и съответно разпробиване на металната втулка,и демонтиране на тефлоновата....реших вместо да правя нова метална и нова тефлонова(полиамидна),всичко да бъде от полиамид..........не виждам смисъл да са на две части.....съжалявам ,че не направих снимки,но се надявам да ме разберете.......
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • Да повдигна темата! Чертежа за втулките на колегата Добромирски актуален ли е за по-новите 156?
            Колегата от последния пост - добър ли е ефекта изцяло втулка от полиамид?
            156 Sportwagon 02'

            Comment


            • Нямам никакви проблеми с втулката.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment

              Working...
              X